ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بازیگر نقش طوبی | جزئیات صفر تا صد سریال طوبی عراق

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، سریال طوبی یکی از قشنگ ترین سریالهای صدا و سیما بعد از گذشت زمان نسبتا طولانی میباشد. سریال طوبی به پایان رسیده است و قسمت آخرش را هم مردم دوست داشتند. سریال طوبی با نقش آفرینی شبنم قربانی باعث شد در ذهن مردم یک بار دیگر زمان بعث و جنگ شکل بگیرد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
بیوگرافی شبنم قربانی: بازیگر فوق‌العاده زیبای نقش طوبی شبنم قربانی، بازیگر جوان و خوش‌سیمایی که با سریال «ملکه گدایان» به شهرت رسید، این روزها با بازی در فیلم سینمایی «تمساح خونی» بر پرده سینماها می‌درخشد. در این گزارش، نگاهی داریم به زندگی شخصی و هنری این بازیگر.
ازدواج: او در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری، صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد.
فرزندان: این زوج صاحب دو فرزند، یک دختر و یک پسر هستند.

ایرانیان جهان

آغاز فعالیت: شبنم قربانی با بازی در سریال «لحظه گرگ و میش» به دنیای بازیگری قدم گذاشت.
شهرت با ملکه گدایان: نقش آفرینی در سریال «ملکه گدایان» نقطه عطفی در کارنامه هنری او بود.
سینما: او در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «کویر امروز»، «اولین برف»، «مرد بازنده»، «تمساح خونی»، «مجنون» و «سال گربه» ایفای نقش کرده است.
سریال‌های تلویزیونی: علاوه بر سینما، شبنم قربانی در سریال‌های تلویزیونی همچون «لحظه گرگ و میش» و «عشق کوفی» نیز حضور داشته است.
نمایش خانگی: از جمله سریال‌های نمایش خانگی او می‌توان به «ملکه گدایان» و «آفتاب پرست» اشاره کرد./دانش یازی
در سریال طوبی داستان سریال «طوبی» از سال 1350 تا 1382 می‌گذرد و با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی تا … .
سریال «طوبی» از سال 1350 تا 1382 را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند. این سریال 50 قسمتی با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی تهیه شده است./فرادیب
خلاصه داستان سریال طوبی احتمالاً این سریال 40 یا 50 قسمتی باشد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این سریال بیگ‌پروداکشن 40 سال دوره تاریخی از اوایل دهه 1350 تا 1390 را روایت می‌کند و یک قصه عاشقانه‌ای را در دل این تاریخ روایت می‌کند، میانِ این روایت‌ها البته موضوع خانواده اهمیت بسزایی دارد و بخش پیاده‌روی اربعین آن بخش مهم داستان به‌شمار می‌رود.
گفته می‌شود «طوبی» کاری است که با یک نگاه جدید و منطقه‌ای، پیش می‌رود تا جایی که نهایتاً یک پروژه بین‌المللی از آب درآید که بتوان آن را به کشور‌های منطقه هم ارائه کرد./خبربان
بازیگران سریال طوبی چه کسانی هستند؟ شبنم قربانی در این سریال نقش «طوبی» را ایفا می‌کند. او در سال 1402 با بازی در مجموعه عشق کوفی در نقش نائله به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.
رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و… از جمله بازیگران این سریال هستند./تجارت نیوز
پیرزنی شیعه و ایرانی الاصل و ساکن بصره طوبی پیرزنی شیعه و ایرانی الاصل و اهل بصره، که بعد از سال‌ها بی‌خبری از فرزند مفقودالاثرش حسن، تصمیم می‌گیرد پای پیاده به کربلا برود و از امام‌حسین (ع) کسب تکلیف کند.
در کتاب شخصیت طوبی داستان زندگی خود را در مسیر پیاده روی اربعین از بصره تا کربلا برای نوه هایش تعریف می کند. متن داستان این کتاب 40 گام دارد و در هر گام با دستمایه قرار دادن داستان زمان حال طوبی و پیاده روی او به سمت کربلا با رجوع به گذشته، نوجوانی، جوانی و میان سالی او که در بر دارنده حال و هوای بخش هایی از تاریخ معاصر دو سرزمین ایران و عراق است روایت می شود.
این داستان برگرفته از واقعیت است.
زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی رمان اربعین طوبی در سال 1395 در 296 صفحه منتشر شده است. حجم اتفاقات کتاب زیاد است و احتمالا کارگردان نتوانسته همه‌ رویدادها را در یک سریال 53 قسمتی منعکس کند. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده خود تلاش می‌کند. داستان این رمان درباره طوبی دختری نوجوان است که در کودتای 28 مرداد 1332 پدرش را از دست می دهد و در روزگار یتیمی به ازدواج تاجری عراقی در می آید و در بصره همسایه هوویی بداخلاق می شود. اوضاع زندگی بر وفق مراد نیست اما طوبا تصمیم می گیرد به جای فرار بماند و فرزندانی تربیت کند که افتخار همسرش عبدالله باشند.
این رمان در چندین فصل به دفاع مقدس هم می‌پردازد. در بخش‌هایی از کتاب به ماجرای حمله ارتش بعثی صدام به ایران می‌رسیم. پسران طوبا باید به ارتش ملحق شوند اما طوبا جنگیدن با ایران را برای فرزندانش حرام می کند و …
وحدت فرهنگی ایران و عراق سریال «طوبی» قصد دارد وحدت فرهنگی بین ایران و عراق را در بستر تاریخ نشان دهد. یکی از وجوه اشتراک دو ملت این است که ایرانی‌ها نظام سرکوبگر ساواک و عراقی‌ها حزب بعث را تجربه کرده‌اند. عوامل سریال تصمیم گرفته‌اند لوکیشن‌های عراق را در شهرک سینمایی غزالی بسازند و با این ترفند هزینه‌ها را کاهش دهند.
مهم‌ترین لوکشین سریال «عمارت عراق» است که ساخت و ساز ان در مساحتی نزدیک به 2700 متر مربع انجام شده است. احتمالا این سریال در آینده‌ای نزدیک از تلویزیون عراق هم روانه آنتن بشود./ایرنا
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1232028/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کری سرمربی استرالیا در خاک سامورایی آبی

نتیجه و خلاصه بازی فوتبال استونی

ایران تحریم‌های جدید اروپا و انگلیس را شدیدا محکوم کرد

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های جدید اتحادیه اروپا و انگلیس

انتقاد سفیر ایران از سکوت اروپا در برابر تشدید نسل‌کشی در نوار غزه

ایران وضع تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا و انگلیس را محکوم کرد

گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه چین در باره تحولات منطقه

(ویدئو) غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت کابلی پلو با 50 کیلو گوشت

سرمایه گذاری قرقیزستان و ازبکستان در افغانستان

عراقچی: روابط ایران و عمان مبتنی بر دوستی در بسیاری از موضوعات بوده است

آیا سامانه تاد می‌تواند از رژیم صهیونیستی محافظت کند؟

یوآو گالانت: پاسخ اسرائیل به حمله پهپادی حزب‌الله قاطع خواهد بود

اظهارات عجیب مهدی نصیری در حمایت از حمله خارجی به ایران | درخواست از مسئولان برای تسلیم در برابر آمریکا!

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

چرا آلبرت اینیشتین به آمریکا رفت

اسرائیل در حال کشیدن پای آمریکا به جنگ با ایران است؟

تداوم حملات جنون‌آمیز اسرائیل به لبنان همزمان با درگیری‌های مرزی

ورود پیکر شهید عباس نیلفروشان به عراق + عکس و فیلم

پیگیری عباس عراقچی از آخرین وضعیت اسیر مدافع حرم در عراق+ عکس

پهپاد پیشرفته جدید ضداسرائیلی یک هدف مهم را تارومار کرد

همتی: باید هر چه سریعتر درخصوص رفع فیلترینگ تصمیم‌گیری کنیم

چرا دارون عجم‌اوغلو، سایمون جانسون و جیمز رابینسون نوبل اقتصاد را از آن خود کردند؟

مچ اندازی نیرو‌ها در بورس

لغو همه پروازهای ایران ایر به مقصد اروپا

امباپه امشب پشت فرانسه را خالی نکرد (عکس)

مجارستان: استراتژی بروکسل در قبال اوکراین شکست خورده است

سنگ تمام هواداران آلمان برای 4 اسطوره؛ کروس، نویر، مولر و گوندوعان / عکس

واکنش اسرائیل به تحریم‌های اروپا علیه ایران

پروازهای ایران ایر به اروپا لغو شد

تماس تلفنی وزیر خارجه چین با همتای ایرانی و اسرائیلی در یک روز /  وزیر خارجه چین : همه طرف های درگیری ایران - اسرائیل، از تنش دوری کنند

تماس وزیر خارجه چین با همتای اسرائیلی پس از گفتگو با عراقچی

وزارت خارجه طالبان: دولت‌ها و مردم در ایران با افغان‌ها بدرفتاری می‌کنند / افغان‌ها در ایران یارانه دریافت نمی‌کنند بلکه خودشان کار می‌کنند، مالیات می‌پردازند و در آبادانی ایران نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، پس نباید با آنها بدرفتاری صورت بگیرد

حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه (23 مهر 1403)

آمریکا مادرخرج جنایات رژیم صهیونیستی

اردوغان: حمایت‌های آمریکا و اروپا باعث تداوم حملات اسرائیل در غزه و لبنان است

آیا باید نگران استقرار سامانه‌های تاد آمریکایی در اسراییل باشیم؟

هشدار ایران به آمریکا از طریق مسقط

افشاگری مهم واشنگتن پست از علت استقرار سامانه تاد در اسرائیل / آمریکا پیش‌بینی می‌کند که حمله اسرائیل طوری است که ایرانی‌ها مجبور به حمله متقابل خواهند شد!

زمان دقیق استقرار سامانه تاد در اسرائیل مشخص شد

مدودف: مذاکره با آمریکا درباره معاهده استارت همانند مذاکره با هیتلر است

تلاش بی ثمر آنتونی بلینکن برای تطهیر کارنامه و عملکرد دولت بایدن

میدان گازی کونیکو راکت باران شد

انتقادتند اردوغان به آمریکا و اروپا

رسانه عبری: در گفتگوهای روز پنجشنبه بین آمریکا و اسرائیل موعدی برای انجام پاسخ اسرائیل به حمله موشکی ایران اعلام نشده اما تاکید شده که این اقدام در زمان مناسب انجام خواهد شد / دستور توقف حملات به بیروت از واشنگتن صادر شد

جزئیات استقرار سامانه تاد در اسرائیل

مقاومت میدان گازی کونیکو راکت باران کرد

جریان اصول‏گرایی به سمت اضمحلال می‌‏رود

نتایج استراتژیک پاسخ موشکی ایران به اسراییل

کسی با این شرایط کشتی نمی‌‏گیرد!

چشم‌انداز سیاست خارجی ترامپ در دوره دوم